şekilsiz şemalsiz, olduğu gibi yaşıyorum. ya da henüz beceremedim bu işi ama öyle olmalı, öyle hissediyorum. kaygılanmama gerek yok sıradan ya da sıradışı değil benim kafamdaki. daha çok olmayan bir şeye benziyor sanki. olmayan bir şeye benziyor... olmayanın tasviri zordur.
ne bir şeyin eksikliğini hissetmek, ne de fazlasıyla koklamak, içine çekmek. koku anlıktır, bıraktığı iz sonsuzluğa bedel. ama hatırlayamam...
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder