içimize sinmeden yaşıyoruz sanırım
İçimize sinmeden yaşıyoruz sanırım; sinmeden seviyoruz. Sever gibi yapıyoruz, aslında sevmek için can atıyoruz. Belki de tek sıkıntımız "gibi" yaşamamız... Hep aramışız da hemen bulmuşuz gibi, hep özlemişiz de hemen unutmuşuz gibi, hep anmışız da hiç anlamamışız gibi. Hep açmışız hiç doymamışız gibi. ...İnanmışız olmayan şeylere, hep varlarmış gibi...
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder